Längtar ut..

Nu vill man ju bara glida omkring ute i skogen, när man längtat så mkt som jag gjort så känns det nu roligare än någonsin att cykla!!
Dessutom tror jag fan formen börjar komma i rätt tid nu, körde Monarken i går och mina 40/20x6 intervaller i 4 block. Snittade över 530w på 40sek delarna och kunde tillochmed öka på sista blocket, annars brukar jag falla genom lite där när jag satsar på rekord..
Så ett riktigt bra kvitto på att träningen funkat och att jag gjort allt som jag kan för att komma tillbaka i denna form inför säsongen, är skönt för självförtroendet att veta att man kan och att det nog kommer svida i konkurrenternas lår också när det svider i mina. Försöker i alla fall intala mig det, i dessa sista dagarnas peppförsök innan race 😊

Idag ska jag ut en sväng i min älskade skog och glida runt 😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack