Mer skog

Satt igår och funderade över hur jag skulle träna, planen var typ 2h i mala på tempo.. Fick då meddelande från Jonathan som undrade om jag skulle hänga med ut i skogen, han hade kört upp en liten bana. Hakade på den idén och rullade över till andra sidan av stan och tannberget, där hade han hittat en slinga som låg i sydläge och var körbar. En hel del snö kvar men gick köra över och genom den, uppskattar det till 50/50 barmark/snö. Vi gasade på i några varv och fick riktigt bra träning, precis vad jag behöver det här. Träning bland rötter och sten med hög puls!!

Ska nog dra dit idag också och köra på några varv, planen är ca 1h på slingan och 30-60min på vägarna och allt i racefart.
Blir nog jobbigt...

Kommentarer

Johannes sa…
I slänten ner mot korsningen vid vilhelminavägen brukar de ju alltid töa först. Solbacken.
Samuel sa…
Ja där är det några kortare stigar framme, det här är från tannbäcken och upp mot stugan som inte finns längre.. Kör inte hela vägen upp utan en slinga på ca 6 min.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack