Förbättra det dåliga..

Jag har denna vår/sommar försökt jobba på mina sämre sidor, är ju skoj att träna det man är bra på men man måste flytta sin gränser ibland. Så ett pass i veckan har jag gjort något som är utanför komfortzonen, kan ha varit lite olik grejer men lite hopp, stigåkning i överfart och tekniskt svåra utmaningar.
Bla har jag kört downhill banan utför, går ju inte snabbt på xc hoj men flyttar mina gränser för vad jag tycker går göra. Har mkt kvar att lära på dessa plan, men tycker själv jag är mkt bättre nu än i våras. Så gammla hundar kan nog lära om lite, sen är jag fortfarande livrädd för hopp men även där går det bättre ☺️
Så innan jag är 40 ska det gå ännu snabbare utför och på tekniska stigar, bilden är från DH banan och syns inte men är tokigt brant där.. 🙈

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift