Pust och pust

Jäklar va segt det går nu, vill träna och så men är sjukt trött och har mkt att göra. Helgen som var blev det noll träning, på lördag var jag ute i obbola på ett event med teamets sponsor. Trevligt och så men träning blev det inget av, var för trött för att att träna när jag kom hem också. Tar på att köra bil också..

Igår åkte jag buss ut till Umeå för att köp en bil, var tvungen att ha en bil nu när vi båda börjar jobba mm. Så har köpt en skrotbil tills jag har ekonomi till bättre och även hittar nått jag vill ha, får hoppas på bättre lycka med denna än den förra...
Sen på kvällen efter palt hos mina föräldrar var jag återigen för trött för att träna, så blev vila igen..

Så nu är det bara att ta tag i det igen, styrde upp ett morgonpass på monarken. Inga glädjesiffror direkt, men ett avklarat träningspass iallafall ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift