Mycket på G

Ja nu händer det en hel del grejer, har tex beställt en fatbike...  Är bara för att det ska bli lättare att träna ute i vinter, med vanlig mtb är det dom plogade vägarna som gäller eller skoterspåren när dom är hårda på våren. Nu kommer jag kunna köra skoterspår hela vintern, och då blir det roligare cykling. Gillar ju att glida omkring ute i skogen, är min själavård.
Sen tycker jag att alla ni med Fatbike där ute ska ta och boka in den 3mars 2018, för då ska ni komma till Lycksele. Kommer vara ett stort event den helgen med massa olika vintersporter, bla är tanken att vi ska köra ett fatbike lopp på spåren som kommer finnas. Riktigt hur det kommer se ut har jag inte spikat än, men tänker mig ett lite längre lopp med en tävlingstid på kanske 3h i alla fall. Även kortare varianter kan komma att finnas, sen klurar jag på om man skulle gjort nån typ av prolog eller nått fredag kväll i mörkret... Den som lever får se helt enkelt. ☺️
Så det jobbar jag lite med och sen min egen träning, kommer nog ske rätt stora förändringar där i vinter. Känner att jag behöver det för motivationen, och för att utmana kroppen lite mer.
Men hur det ska ske och vad som blir nytt tar jag i ett eget inlägg, men är övertygad om att det blir bra då jag kommer ha stöd av dom bästa...

Nu så har även vintern kommit med snö, då bara ta på sig ordentligt med kläder och sen fortsätta som vanligt.

Kommentarer

Petrus sa…
Ser fram emot dina tankar/ideer kring träningen framöver! :-) Riktigt intressant

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack