Inte som alla..

Man är nog fan inte riktigt som alla andra, jag ser mig inte själv som nån talang direkt. Utan den talang jag har är att jag verkligen gillar att träna, framförallt när jag får ta i ordentligt. Hade vilodag igår och gick omkring och längtade till måndag morgon då jag skulle få köra hårda intervaller, det låter väl helt normalt.. Sen har jag en rätt tuff vecka denna vecka i schemat, och det ser jag också fram emot nått grymt 😂

Intervallerna i morse var precis så där grisiga som jag sett fram emot, tog i ordentligt från start vilket gjorde att sista settet inte orkades köra lika hårt som första. Men då gjorde jag rätt!!
Imorgon blir det repris på detta, då ska jag klara några watt mer!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift