Stugan

Varit i stugan ett par dar, kom hem igår kväll. Så nu ligger man lite efter, ska packa lite grejer och skicka iväg. Sambike har ju sålt en cykel och lite annat under julhelgen, så dags att jobba lite idag. Även fått hem delarna till det som kommer säljas som Fourstroke 01 Sambike edition, 2 sånna ska byggas och säljas som riktiga supercyklar.. Ni ska få bilder sen när jag sätter igång med det.

Men var som sagt i stugan med dom 2 äldre barnen, kört skoter, fiskat, tränat och ätit☺️ Som alltid så är det riktigt skönt där, vädret var ju lite trist kanske men vad gör det egentligen. Fick till 2 fina distanspass på fatbiken, så fina timmar in på kontot. Nu blir det tröskel resten av veckan, men först en vilodag. Har ju 2 vilodagar denna vecka, men ändå över 11h träning ☺️ Kanske låter inte 11h så mkt för en hårt satsade cyklist, men i min värld är det rätt mkt. Livnär mig ju inte som cyklist utan måste ju göra annat med, så att då klämma in 10-15h träning varje vecka är ett pussel. Men har gjort det sen november nu och ska fortsätta fram till sommaren, jag gillar ju liksom detta!! Njuter av cyklingen varje gång jag får cykla, och är tacksam att jag kan hålla på med detta. Fått uppleva så mkt genom den, och varje pass har liksom sin charm och leder fram mot ett mål. Vad mitt stora mål är nästa säsong tänkte jag väl avslöja efter nyår nån gång ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack