Häftigt

Igår fick jag en bild från Ceetec på något dom gjort till mig, en Ahead-cap med mitt namn på. Han har gjort dessa till några av proffsåkarna som kör med ceetec, och så till lilla mig. Jag har väl inte fått den för att jag är snabb på cykeln, utan mer för att jag hjälpt till att få in Ceetec på svenska marknaden. Men ändå gör det mig stolt och motiverad att cykla fort också, man kan ju låtsas att man är ett proffs ☺️ Så fick en riktig motivations boost av den, och när den sitter på cykeln kommer den varje gång påminna mig om att ta i mer!

Angående detta med motivation så har jag ju nu tokmkt av det, bara vilat en dag av två men längtar vansinnigt mkt efter att få mata på imorgon igen. Känns lite som att man nu börjar komma ut ur vinterbubblan och kör mer och mer ute, även några hårda pass på Mtb blir det. Visserligen på asfaltväg men på rätt hoj och med rätt känsla, är så skönt att få göra det och lidandet känns enklare på nått sätt..
Så nu bara ladda en dag till, men tror jag ska ut och rulla med Christoffer i alla fall.. Det är ju hans träning och inte min 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack