Vilohelg...

Tränat klart gör idag och för denna vecka nu... Ja ni läste rätt, det blir 2 vilodagar nu i helgen. Skulle nog inte vågar vila 2dar nu om jag inte haft en coach som jag litar till 100% på, så säger han vila så vilar jag. Samma sak om han säger träna 25h denna vecka, då är det bara att lyda☺️

Känner mig rätt fräsch i kroppen ändå nu, men tränat på bra ett tag och nästa V ser grym ut.. Så förstår nog vad tanken är bakom allt, när man zoomar ut och ser en helhet blir det ofta rätt glasklart. Men just det är svårt att göra när man grotta ner sig i sin egen träning, så det är största fördelen med någon som hjälper en med träningen.
Sen vet jag ju att största fördelen med att nu vila ordentligt, är att på måndag kommer jag vara så jäkla taggad på att mata järnet!! Så fyrorna då kommer det bli slakt på...

En annan stor sak har hänt också, kan ni se vad 😉

Kommentarer

Du har rakat av moppemuschen
Samuel sa…
Var dags att växa upp ja ☺️

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack