Spar pannbenet..

Tur man gillar det här med att cykla, för att vara ute i 0grader och regn kräver att man har viss entusiasm från början... Enligt planen tänkte jag 3h igår, men fick ta mig hem efter drygt 2. Var blöt, kall och lite less då, så spar lite krut till kommande pass istället. Tar mer än det ger ibland att följa planen till punkt och pricka, bättre då att idag kanske köra en extra intervall istället ☺️

Sitter just nu och velar lite om jag ska köra inne eller ute idag, trist väder ute men kanske skulle man ta sig ut ändå. Inne är det ju alltid perfekt temp och väder, effektivt blir det också där men kommer bli rätt många pass inne under vintern ändå.. Jaja har nån timme till på mig att bestämma vad jag vill, blir nog bra hursomhelst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift