Jag har en plan.

Jag gillar att planera min träning, sen att det inte alltid blir som planerat är en annan sak..
Här är min plan fram till SM

Må: 6*3min maxintervaller i backe, 7 min vila mellan.
Ti: Vila
On: 4-6*10min i tävlingsfart
To: Vila
Fr: Träningstävling 30-40min
Lö: Vila
Sö: Kort distanspass 60-90min
Må: Vila
Ti: Testa banorna
On: Full fart!!

Om detta kommer att funka vet jag inte men det gör man väl aldrig. Dagens pass gick riktig bra och kroppen svarade som jag ville. Om jag nu bara kan hålla mig frisk så ska det nog bli bra, sen om alla andra ändå är bättre kan jag ju inte göra nått åt.

Kommentarer

pointern sa…
Skippa söndagens pass! Du måste ju vila också. Jag är med på fredag så hör av dig när du ska köra.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift