Snart SM

Snart dax för SM och det känns som att formen kommer smygande. Körde sista hårda passet igår och fick väl ungefär dom svar jag ville ha.
Ska bli riktigt roligt att åka till Rättvik och få träffa lite cykelfolk. Hur kommer det att gå då? Känns som att det finns typ 15 gubbar som alla kan ta medalj i båda loppen så det kommer att bli knallhårt! Själv hoppas jag att känslan ska finnas där och att man kan få ut allt som finns i kroppen. Sen vad placeringen blir spelar faktiskt mindre roll. Självklart kommer jag att bli skitglad om placeringen blir bra oxå, men det går ju inte att påverka hur snabbt alla andra kör. Vill ha känslan av att gjort det bästa jag kunnat av mina förutsättningar, för jag lovar att det inte är skitlätt att kombinera jobb och 2 småbarn med den träning som behövs på den här nivån. Men det har varit väldigt givande och roligt!!
Ses i Rättvik!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift