Sommaren är slut..

Igår var det 11 grader varmt och ösregnade hela dagen, så det blev att ta på armvärmare och 3/4 byxor när det var dax för träning. Har under våren rekat en ny XC-bana och nu var det dax för hårdkörning på den. Fy fan vilken bana jag fått till, riktigt brutalt jobbig och ganska tekninsk. Riktigt mkt stök och bröt på den och ett par branta nedförsbackar där man får hålla i sig ordentligt. Även drygt 200 höjdmeter uppför per varv som tar drygt 20 min i blötväder.
Hade oväntat bra grepp i vätan med XC2 däcken. Benen kändes helt ok men blev lite möra efteråt.

Just nu pågår motorveckan i stan, vilket betyder att det är fullt med fulla raggare här. Dom har även en massa aktiviteter för ungdomar och barn, men en sak är då säker att jag kommer att göra allt jag kan för att hålla mina barn borta från den kulturen. För det verkar som att allt går ut på att ta sig till öltältet innan kvällen är över. Det roliga är att många av dom nog skulle dumförklara mig om dom sett mig ute i skogen igår. Men tror att min kropp mår bättre än deras... Tur att vi alla är olika!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack