Kalas

Japp igår var det 50års firande, mkt trevligt med släkt man sällan träffar. God mat var det oxå lax, älgkött och kyckling lyckades jag trycka ner. Efter det blev det tårta, det lyckades jag också få ner några bitar av. När jag kom hem var det läggning av trötta barn sen var det monarken som gällde, fick ihop 90 min på den. Ett bra pass som bevisade att tröttheten ofta bara sitter i huvet.
Nu är jag sådär skönt mör i benen som man ska vara på en vilosöndag! Känns som man verkligen kommit igång med vinterträningen nu, skönt! Kör efter samma principer som förra vintern men med vissa ändringar, ska bli intressat att se om mina egna ideer och antaganden kommer att funka. Ska även bli spännande att se om kroppen pallar med dom tuffa veckor som kommer, ser framemot dom med en skräckblandad förtjusning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack