Tomt

Börjar på bli tomt i garaget nu, lämnade bort 0.ninen igår. En otroligt fin hoj som kommer att bli saknad, men om man ska ha nya hojar nästa år så måste man ju skapa utrymme i budgeten.. Men nästa år blir det ingen HT utan jag kommer att ha en Lvg hoj istället, är många år sen jag hade en asfaltsmaskin så det ska bli skoj att känna hur utvecklingen gått framåt. Längtar redan efter +25 och stekande vägar... Längtar oxå efter torra fina stigar där man susar fram med snabba ben!! Fan hur ska man överleva denna vinter?? Kanske får man sätta en värmelampa i garaget och drömma sig iväg..

Idag blir det 50års kalas för min mor, mkt tårta och god mat!! Hade gärna varit på cykelmässa i helgen men den här årstiden så får man prioritera familjen före cykling. Sen är det nog bra att jag slipper se alla nya prylar som kommer, kan ju bli dyrt!! Har ju faktiskt redan beställt nästa års hojar och det kommer nog inte finnas några behov att uppgradera dom. Det ända jag kommer att byta på MTB-hojen är tävlingshjulen, när det är tävling så måste man ju ha tub...


Om det är någon som är intresserad av ett par värsting innolite tubhjul så kan jag tänka mig att sälja ett par, har ju 2 par av någon konstig andledning... Dom väger in på lätta 1015g

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift