Ett par steg närmare döden...

Körde mitt planerade dubbelpass igår, inte något jag kan rekommendera.. Det blev jobbigt men det ska väl vara så! Började med ett 4*4 pass, känns verkligen att jag inte är van att gå över syratröskeln just nu. Direkt jag får syra så tvärstummanar jag, så det blev ett jobbigt men dåligt pass. Efter sista fyran så tog jag fem minuters vila sen straffade jag mig med en Tabata, jävligt låga watt med tror att den tog ändå....
På kvällen var det dags för ett G2pass, var bara 15 grader kallt så jag drog ut. Lampan funkar mkt bra.. Först timmen höll jag igen lite grann, men efter jag vände så drog jag på ordentligt. Kännslan i benen var lite slitet men trycket fanns där, ganska härlig känsla!! Kändes som det gick riktigt fort på hemvägen men det gör det ju ofta när man är helt själv.. Körde med Team crossen, vilken lyx att kunna köra vinterpass på en sådan hoj!! Den går som ett spjut och med 1.6bar i däcken har man ganska bra fäste på snön oxå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift