Ingen träning


Blev ingen träning igår, jag vek ner mig efter allt kalasande. Hade tårtkoma hela kvällen..... Får väl försöka köra lite hårdare idag istället, skulle ju ha vilat idag men det gjorde jag ju igår.
Försöker att alltid ha en vilodag under helgen för att hinna umgås med familjen en heldag.

Nästa vecka ska enligt planen vara en hård liten sak! Hoppas jag orkar med det, måste nog se till att komma isäng i tid under denna vecka. Sen blir julveckan en vilovecka från träning, men knappast så lugn ändå... V52 börjar sen nästa träningsblock, med en annan inriktnig bla slipper jag tunga benstyrkepass på gym:-)

Vad vecka 50 ska innehålla:

2st tröskelintervallpass
1st 4x4
1st 60/120 till utmattning
1st G2 3tim
1st Sweetspot 60 min
2st Styrkepass

Får se vad kroppen tycker om vad knoppen har planerat...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack