Sista pusselbiten

Idag skickas mina skogsåkarhjul till mig, när dom kommit så är MTB-hojen klar. Har inte varit riktigt lika fixerad vid låg vikt i år som tidigare, fokus har legat på att alla grejor ska vara fuktionella. Kanske är det åldern och förnuftet som talat... Fast den kommer att vara lätt ändå:-) och totalvikten kommer nog att vara lägre iår än ifjol... Den här tiden på året börjar jag alltid att tvivla på mig själv och att träningen varit rätt under vintern. Skulle vara skönt att ha möjligheten att smygstarta med någon liten tävling för att se om det finns något hopp.. Men det blir ju svårt här uppe, så man får börja med en SWE-Cup tävling. Nu ska jag bli vän med ångesten sen blir det nog en bra säsong!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift