DNS

Med facit i hand kan man lugnt säga att jag aldrig skulle åkt till Borlänge, men det är ju lätt att vara efterklok. Efter Lördagens lopp där det känndes som någon försökte strypa mig samtidigt som jag körde, så började jag må dåligt på eftermiddagen. Hadde problem att få i mig nån middag och när jag kom tillbaka till hotellet så somnade jag, vaknade vi 19 och var alldelles genomblöt i svett och frös nått överdjävulskt. Tog 2 ipren och bäddade ner mig men det hjälpte inte alls, låg och skakade och hadde ont i hela kroppen till 23 då jag lyckades somna igen...
När jag vaknade Söndag morgon så känndes det bättre, började nästan fundera på köra tempot ändå. Tog då vilopulsen den var 80.... Så jag åkte och lämnade tillbaka nr.lappen och satte mig i bilen och körde den LÅNGA vägen hem. Så jävla tungt att man sliter som ett djur en hel vinter för att kunna cykla fort och när man ska göra det så är det nått litet jäkla virus som sitter och hånar en!!
Nu ska jag bli ordentligt frisk, sen ska jag försöka ta nya tag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack