Snart..

Fortfarande ingen träning men det blir iallafall bättre, nu är det bara näsan som är tät.. Så snart ska jag ta tag i träningen igen. Blev en vecka utan träning och hur det har påverkat mig kan jag nog gissa, men jag ska nog inte sätta mig på monarken och ta reda på det innan Borlänge. Gör jag det är risken nog stor att jag inte åker...
Körde sönder min framgaffel just innan Södertälje helgen, och den har gått att åka på men har läckt olja som ett såll. Skulle få ett nytt gaffelben från DT Juni/juli, men så länge vågar jag inte chansa på att den håller att köra på. Så igår kunnde jag montera en ny gaffel på hojen, den är knappt 2hg tyngre. Men det kan jag nog leva med om den är så bra som man hört:-)

Kommentarer

olmarkus sa…
Hmm, blir nyfiken på vad det är för gaffel du skruvat på som ska vara så bra? :-)

//En gaffeljägare
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack