Valborg..

Gårdagen började med lite trädgårdsarbete och ihopsättning av studsmatta, så nu ska jag slå volter;-) Närå det är jag nog lite för gammal och stel för, sen blir jag illamående av gungandet uppe i den... Sen blev det slapp i soffan med Christoffer:-) När det var över drog vi till Cristinas syster och åt grillat, till efterrätt blev det kladdkaka, mkt gott!! Efter det var det fullfart till elden, fast barnen tyckte det var mer spännande att kasta sten i vattnet, Lisa-Marie ville gå ut i vattnet hela tiden... Ingen badkruka där inte:-)
Hemma vid halv 8 och då var det bara att bege sig ut å träna lite, blev 5 * 3min backe mer orkade jag inte. Sen blev det soffan och en stor härlig skål med godis även ett par mackor slant ner:-)
Det var min dag det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack