Aj!

Hittade igår ett par hundra meter med stig i en solsluttning, blev glad och taggad så jag körde på ett par vändor där bara för att få lite känsla inför kommande helg. Efter ett tag fick jag för mig att fortsätta genom ett snöparti.. dum som man är så tog jag fart och tänkte att det bara är att köra genom, det tog tvärstopp.. Var mer snö än jag trodde så det blev till att flyga över styret och vika mig runt en tall. Slog i ganska hårt men kännde att jag höll ihop iallafall, rullade skamset hem efter det..
Började stelna till efter ett par timmar, värst känns det under bröstkorgen då jag nog sträckt en muskel. Hugger till lite då och då... Knäet blev svullet och blått men går bra att röra sig med:-)


Ska inte vara nått problem att tävla till helgen men känner mig 80år gammal idag... Är man dum i huvet så får man skylla sig själv!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift