Vilodag

Idag lyxar jag till det med en vilodag:-) Är rätt sliten i kroppen så det behövs nog inför helgen. Imorgon blir det 8-9tim i bilen, sen ska jag försöka hinna snurra runt lite i Norrtälje. Mest för att försöka hitta känslan på cykeln i terrängen och hitta rätt tryck i gaffeln mm..

Försökte igår att meka igång Monarken, gick inte så bra! Hadde jag inte haft galler för fönstret i garaget så hadde nog drivhjulet åkt ut där.... Så om nån har en billig monark till salu kan ni ju höra av er! Tur att jag numera har en till innecykel, den är omtyckt av både mig och min sambo:-)

Ute har det snöat några cm inatt... men har slutat bry mig om det, våren kommer aldrig hit upp har jag insett!

Nu ska jag till jobbet och vila upp mig lite;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack