Dagen efter ben..

Var och körde i min egen VM-bana idag, riktigt varmt och skönt:-) Men kroppen var inte alls med på noterna idag, fick verkligen kämpa mentalt för att ens försöka ta mig upp. Körde tre vändor i backen plus att jag tog vägen upp en en gång. Satt en familj och hade picknik uppe på toppen, dom undrade nog vad det var för pustande i backen. För man måste leva om lite för att ta sig upp sista biten...



Efter det har jag haft en mkt fin dag med familjen, bla bev det en liten cykeltur med glasstopp. Blev även lite stolt över min son när han kämpade sig upp för drygt halva furuviksbacken på cykeln:-) Så den dagen han ev följer med och kör nån cykeltävling lär man väl stå å lipa i målfållan av stolthet:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift