Kort å int så hårt..

Min kropp verkar totalt ha gett upp eller nått... Har kass återhämtning och stela ben nästan hela tiden, verkar även samla vätska eller nått för annars kan man inte gå upp 3kg på ett par dar eller??
Under vinter har jag kunnat mata på med 8-9pass i veckan och kört riktigt hårt, men nu har jag kört 5-6pass några veckor och är mkt tröttare och segare.
Så nu har jag bestämmt att ngt måste göras, ska under ett par veckor träna mkt sparsammt. Dom lite snabbare passen ska vara riktigt korta och därimellan ska det bara rullas lite lätt, vet att grunden finns där måste bara få till det.
Idag körde jag ett litet test bara för att kolla, blev ett maxvarv på furuviksbanan. Måste kapa ca 40sek på 10minutersvarvet innan jag är i fas, och det är ju ca 3min på timmen och då är jag med i matchen igen.

Detta innebär att jag tyvärr inte kommer åka till Skellefteå för att köra Krafttrampen MTB på Lördag, måste få till kroppen innan det blir något tävlande!!

Nu tar vi nya tag mot bättre form, önska mig lycka till!!

Kommentarer

Jakob sa…
Lycka till, hoppas du hittar formen snart då!
Tom sa…
Bra Samuel, hiva ut en boj o va loj.
Samuel sa…
Är ju säsong för rabarberpaj så formen lär ju bli rund iallafall:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift