Sommarens första helg..

Som jag har längtat efter en sån här helg!! Äntligen kom värmen och solen hit upp, fick riktig semester känsla under helgen trotts att man har en vecka kvar att jobba..
Hade det underbart med familjen under hela helgen och han även med att träna lite. På lördagen var jag och körde VM-banan men hade då riktiga grisben.. Söndagen körde jag lite fartlek i skogen, mkt bättre ben då:-) Träningen har börjat gå bättre även den sista tiden och nu har jag börjat känna igen min kropp lite:-)

Kommer att under denna vecka belasta lite hårdare än vanligt med träningen, mest bara för att med gott samvete kunna slappa lite extra under första semesterveckan..

Måste väl även anmäla mig till SM, men det blir nog bara XCO loppet som jag kör. Blir så jäkla dyrt att stanna kvar 2 extradagar för att köra sprinten. Har inte riktigt samvete att lägga alla semesterpengar på min cykling...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack