Brann upp

Skulle köra 4or igår och så blev det också, man måste ju följa schemat. Förväntade mig inga pangben då det ju var vilodag i torsdags, vilket på kort sikt gör mig lite seg dagen efter. Men tänkte att jag skulle få lida lite iallafall, så provade att köra på 425W... 2st gick bra, men kände på den andra att vill jag hålla genom alla måste jag ta ner effekten. Struntade i det och försökte fortsätta på samma watt, tredje gick väl ok trillade ner på 420w men det är bra för mig. Men nu var jag körd, vilan kändes extremt kort inför sista... orkade nästan 2min sen föll watten fritt, men tog mig genom iallafall och snittwatten för alla 4 hamnade på 420w. Detta var ett av vinterns mål:-) Så nu får jag sikta på att höja lite mer, nästa mål får bli 430w. Fast det kan ju ta lite tid att nå dit, men man ska ju ha nått att sträva mot eller hur:-)

Idag är det familjeaktiviteter på schemat, ska väl även klämma in lite träning nånstans. Tänkte köra lite kortkorta intervaller på Monarken, tidseffektivt och bra! På söndag blir det ett kortare distanspass, sen är det ny vecka som inleds med vilomåndag. På tisdag drar sen ett nytt block med träning igång, men det tar vi tag i då:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack