Oklart..

Verkar vara lite oklart hur XC-cupen körs iår, eller är det jag som är förvirrad.. Men först skulle borlänge tour köras näst sista helgen i maj, nu ser jag att det åter står den sista helgen i Maj. Samma helg som Långa Lugnet, jag kommer köra långa lugnet och stå över Borlänge hursomhelst. Sen stod det först att Täby skulle ha tävlingar i September,  nu står det Hjo och Hakarpspojkarna...
Nån som vet mer än mig???
Var sugen på XC i September...
Fortfarande inget om XC -SM än heller.. Kanske skulle ansöka om att arrangera det i Lycksele, undrar hur många som skulle komma:-)
Jaja tur det är gott om tid innan sommaren, kanske hinner även jag få klarhet i vad som händer.

Kommentarer

Kjell sa…
Tävlingarna i Säter fattas ju också ?? Jag tror det är en hel del fel i uppdateringen från förbundet...
Samuel sa…
Verkar vara oklara besked från alla håll... Jaja får väl hålla mig till LL, där verkar ju programmet vara klart.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack