Pass 2

Var ju dubbelpass igår, det andra blev ett kring tröskeln ute på skoterspåren. Blir väldigt racelikt på dessa pass, så gillar den träningen. Kände dock av morgonens urladdning i benen, så hade inte riktigt det där trycket jag ville ha. Fast det var ju inte så konstigt egentligen... När jag var klar med intervallen så tänkte jag köra ett tag till, men blev svettig och därför väldigt kall. Sen var jag inte riktigt motiverad att vara ute och frysa, så kortade ner lite till dryga 2h istället för 3. Så kan det vara ibland och tror inte jag blir sämre för det, soffan och god mat lockade mer just då.

Idag är det bara ett pass på schemat, ska ut även idag. Så ska cykla så fort det bara går efter skoterspåren, kan ju ibland vara riktigt skoj att bli trött 😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack