Bra början..

Februari börjar ju bra med träningen också.. Igår ett lugnare pass för jag bara körde 60min, och med 30min med lite tryck.. Man kör ju en bra bit under tröskel, men kände ändå att det liksom går rätt lätt, dom där 30min landade på 305w med en lätt känsla. ☺️

Idag var det 6st fyror med 3min vila mellan varje, ett sånt pass jag har lite ångest över innan.. Man vill ju att det ska gå bra, men vet om att det blir jobbigt om man ska göra det bra. Sen vill man inte misslyckas med passet då ju det sänker självförtroendet, så nästan lite nervöst innan. Men det kändes och gick bra idag, faktiskt supernöjd med passet. Att nu i februari köra dessa på PB och faktiskt med känslan att det finns mer, sånt för mig glad. Speciellt som coachen säger att vi fortfarande håller formen rätt låg.. ☺️ 👍 Körde dom 6 intervallerna med motståndet på 420w, vilket är vad jag maxat 4x4 på som mest förut och då med spykänslor.. Så resten av en sån här dag går liksom av sig själv nu, man får en jäkla energikick av träning ibland!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift