Nalovardo Fatbike race

Idag har jag cyklat med ett annat gäng cyklister runt banan som ska köras på Nalovardo fatbike race, kommer bli en grym tävling... Vi körde inte delen som går nere vi älven, tiden rann iväg och vi blev hungriga. Men hann se det viktiga, banan är bara 24km men det kommer bli tufft. Är en härlig uppförsbacke som inleder allt, sen uppe på fjället kan det vara riktigt fint. Idag var sikten bara ett par meter, men häftigt där uppe!! Utförskörningen efter detta är helt grym, värd slitet att ta sig upp..
Så alla ni som har möjlighet tyckerfvjag ska köra loppet den 10e Mars, ni kommer få en häftig upplevelse.

Efter cyklingen skulle jag ha en liten föreläsning, det gick bra och jag gjorde inte bort mig. Förhoppningsvis lärde jag nån nått dessutom 😉☺️

Imorgon blir det lite mer distans, bara att passa på när man är inne i ett Flow liksom 💪

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack