Maxtest

Blev maxtest på monarken igår, körde med 2 min trappsteg och en höjning med 35watt varje gång. Gick bättre än förra gången, men har nog en del kvar trotts allt då jag stannade typ 7 slag under maxpuls. Behöver kanske någon som står och skriker åt mig:-)
Efter det trampade jag ur i 10 min sen ville jag prova en 10a på 350w som är något av en drömgräns att kunna köra 20or på. Gick bra att köra 10 min, kunde tillochmed köra på dryga 38o watt sista minuten. Men att köra 2 st 20or på det är en bra bit bort tror jag.
Fick även på ett nytt vevparti på monarken igår så nu kan jag andvända mina vanliga pedaler, tack för en snabb lev från Sundsvalls test och träningsklinik:-)

Kommentarer

Sicken tur att det passade :)
Samuel sa…
Med hammare och lite lagomt med våld löser sig allt;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack