Ny vecka

Helgens träning blev en 20min lång intervall, tänkte försöka sätta nått typ av rekord... Efter 10min hadde jag 370w i snitt och när jag var klar låg snittet på 360w. Så jag gick ut lite för hårt eller hadde för dåliga ben, har ju haft vilovecka vilket brukar dra ner toppen lite. Men är ändå nöjd med resultatet är ju trotts allt 20w högre än vad jag klarade av förra vintern:-)

Nu ska det påbörjas en ny treveckors period med träning, kommer väl så smått att försöka börja jobba upp flåset lite. Så vissa pass kommer bli lite kortare men med mer fart i. Om jag orkar följa planen så blir det riktigt tuffa veckor, ska bli intressant att se om man orkar...

Börjar närma sig med nya cykeln också, längtar!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack