Sista gången??



Detta var nog sista gången man stod på pallen på ett bra tag framöver...
För så här är det, har bestämt mig för att köra elitklassen under 2012. Varför då kanske man kan fråga sig, ja varför inte!! Mina argument för är: Jag blir fortfarande bättre och bättre och så kommer det ju inte vara för evigt... Jag kommer aldrig få spela fotboll i Allsvenskan eller hockey i Elitserien, men jag kan få cykla med dom bästa i sverige så varför inte ta den chansen?? När jag ändå kör så långt till tävlingarna varför inte se till att få cykla så mkt som möjligt...
Argument mot: Du jobbar heltid och har familj! Ja men det är väl det som är utmaningen:-)

Kanske låter som jag fått storhetsvansinne men jag är mkt medveten om att jag kommer att vara en bra bit efter i elitklassen. Men vill veta hur mkt man kan göra med dom förutsättningar jag har.
Nu måste jag bara sätta mig och göra om några resultatmål för 2012....

Kommentarer

Anonym sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Samuel sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack