Hålla igång.

Hade vilodag på Julafton, då det inte finns tid att träna för mig då. Körde då ett distanspass i köket med att fixa all julmat, hade sen en mkt trevlig kväll med mat och klappar tillsammans med familj och vänner. Igår var det nästan repris fast då var vi bortbjudna på julmat, fick då över lite tid för träning på kvällen. Tog mig ut i garaget kl 21 med spänd buk drog jag mig upp på stålhästen, drog av 3 st 10min långa tröskelintervaller med 3 min vila mellan. Såg till att köra på jämn effekt genom alla intervaller utom på sista när jag drog på lite extra, som inspiration fick lite klipp av Merida teamet från årets WC rulla på datorn:-) Dom är alltid roliga att titta på, man längtar till säsong när man ser dom. Men innan dess ska man ju hinna träna lite så att jag blir lite starkare, för det lär behövas.

Idag blir det lite jobb och sen ska det bjudas på Julrester här hemma, hoppas på att efter det ha lite energi över för att köra lite garageträning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack