Köldpass

-24 på termometern igår och 3tim distans i träningsplaneringen, vad gör man då...? Antingen sitter man 3tim på monarken å trampar, det fixar jag inte.. Eller så testar man hur bra vinterutrustning man har för cykling, det gjorde jag. Var ute i 3tim och det gick helt ok, var många lager kläder och smidig var man inte. Men klarade mig från att frysa rätt bra, var väl sista 30min som blev lite kalla. Vinterhojen gick rätt trögt i slutet oxå, rullade inte direkt av sig själv:-) Men vintergrejorna får betyget MVG!
När jag kom hem hade barnen börjat baka lussekatter, riktigt gott efter lite cykling:-)

Kommentarer

För i h-vete, är du inte riktigt klok :-)
Skulle aldrig komma på tanken, jag körde bil från Gällivare igår och den knorrade i kylan, vara ute och cykla i 3h, ja nog är man intresserad då. Är det -6 så kör jag inte ute
Bra jobbat mentalt
Samuel sa…
Nä lite dum i huvet är man nog:-) Men efter sånna hör pass känns det ju som utlandssemester att cykla i nollgradigt;-)
Jonas sa…
Skriv gärna lite om din vinterutrustning eller det har du kanske redan gjort?
Samuel sa…
Ska skriva nått om det inom en snar framtid:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift