Kommer det gå?

Satt för nån dag sen och försökte få en överblick för hur det kommer bli när 3e barnet kommer.. Första tiden går nog helt ok med lite flyt, men sen kommer det bli tufft alltså. Biter ju över ett rätt stort stycke med att försöka vara med och tävla i elitklassen och samtidigt ta hand om allt annat man har.. Får se hur det kommer att gå, men jag vill verkligen försöka. Och så länge jag känner att jag blir bättre kommer jag fortsätta att kämpa, gäller bara att påminna sig själv om att man har lite andra förutsättningar än dom bästa och att lära sig tävla på mina villkor.. Så det är väl bara att börja ladda för en vinter med för lite sömn och att ständigt känna sig som en urvriden disktrasa:-)

Den här banprofilen gillar jag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack