Julledigt..

Lite jobbigt är det med ledighet och brutna rutiner för mig.. Men har bestämt mig för att njuta av denna jul och ledighet, och inte bekymra mig för utebliven träningstid. För livet består ju faktiskt av mer än cykling:-)
Låter kanske lite konstigt för många att det blir mindre tid för träning under dessa ledigheter, för hade jag bara haft mig själv att ta hand om hade jag ju kunnat träna obegränsat under julen. Men nu vill jag ju att barnen ska få ha lite skoj också, vi ska träffa en massa kompisar och familj vilket ju är mkt trevligt. Allt detta sker ju på olika tider varje dag också vilket gör det svårt att planera i förväg för träningen, men jag försöker få in den ändå. Men den är prioriterad rätt långt bak under dessa veckor, men jag försöker lita på mig själv och att det kommer bli bra ändå. Gäller att försöka läsa lite mindre på alla bloggar där ni skriver om hur mkt ni tränar bara;-) Undrar vad jag gjorde med tiden innan jag skaffade familj?? Måste slappat mkt;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift