Blint mot 2015

Har ingen aning om hur det kommer se ut 2015, jag brukar vilja ha det rätt klart för mig hur nästa säsong ska vara. Vad jag ska satsa på, materialet jag ska cykla på mm, men nu blir det annorlunda. Vet inget just nu förutom att jag vill cykla!! Så jag ska träna på och börja slita ordentligt, detta för att när sommaren närmar sig och jag förhoppningsvis vet mer. Då ska jag vara förberedd för allt:-)
Så nu kör vi mot 2015!!

Idag står det distans på dagsschemat, har dock inte cyklat långt på typ 3 månader.. Så kommer nog räcka med ett par timmar för att bli trött, snön vräker även ner nu.. Så kan bli ett härligt sladdpass efter stigarna:-)

Kommentarer

Roligt att du är på G, även om du inte har detaljerna på det klara.
Samuel sa…
Ja försöker komma igång ordentligt, men jag är lite skadat i huvet.. Har svårt att motivera mig utan mål, så försöker sätta lite allmäna mål att träna mot:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack