Obra

Mitt liv funkar inte alls när jag inte har struktur, har ingen disciplin alls på träningen just nu. Jag älskar ju när allt är uppstyrt, vill liksom ha 4 veckors träning planerad i detalj. Då är det bara att följa, så är nog dags att jag sätter mig ner och fixar detta nu. För annars blir det inget alls..
Försöker komma på hur jag ska cykla nästa år, har väl 3 huvudspår..
1. Kör alla lopp här uppe och krydda på med några roliga tävlingar neröver, inget focus på varken långlopp eller Xco utan bara det som känns roligast.

2. 3XSM utmaning.. Har en idé om att köra SM i tre olika discipliner och då försöka få så låg platssiffra som möjligt, för mig skulle det då bli lvg- tempo, Cx och mtb sm.

3. Satsa på nån av Mtb Cuperna, och bara köra det. Men vet inte vilken av dom, vill väl först se tävlingsprogrammet..

Sen vill jag väldigt gärna köra det där fatbike racet i Rovaniemi, det funkar också som en kvaltävling för större vinterrace i Canada. Dom här racen är ju mer av överleva och ta sig imål tävlingar, resultatet är av mindre betydelse. Det lockar mig lite just nu. Men detta är just nu inte genomförbart.. Det känns väldigt tråkigt men så är det ibland.

Blir till att bestämma mig vad jag ska satsa på idag och imorgon börjar planera upp allt, då kommer jag nog känna mig bättre till mods.

Kommentarer

Håkan.H sa…
Hmmm...bra upplägg på alla.
Jag tar nog alt. 1 2015.
Varför endast 3xSM lägg till SSSM så har du 4xSM :-)
länk till SSSM: http://sssm13.singlespeed.se/
/Håkan
Samuel sa…
Får bygga om en hoj till SS då:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack