Senaste veckan

Dåligt med uppdatering här nu, ska bättra mig framöver. Vad har hänt i mitt liv sista veckan då?? Varit lite förkyld, men blev bara snorig i ett par dar. Har även blivit fotbollstränare för pojkar födda 06, undrar om dom vet vad dom ger sig in på.. Haft barnkalas för min dotter som fyllde 5 år, även min pappa har fyllt år och firats. Så mkt tårta har det blivit, därför har man ju varit tvungen att träna lite också:-) Kört lite monark och lite ute, monarken känns ovanligt jobbig denna höst. Men det brukar släppa en bit in i vintern...
Det jag håller på med nu är att planera lite för nån cx tävling här uppe i norr, har en bana klar här som skulle funka att köra på. Men till nästa år skulle jag vilja få med några klubbar ute vid kusten, Umeå och Skellefteå. Drömmen är att vi skulle kunna köra en lite norrlandscup på 3-4 race, inget stort men bara för att hålla ut säsongen lite.. Så ska börja höra med några klubbar om dom vill hjälpa till med detta:-)
Skönt att ha cyklingen i mitt liv just nu, liksom en stabil grund att stå på:-)

Bild från bocksliden bikepark, dom gör ett härligt jobb där ute. Måste ta mig dit oftare och köra lite teknik, skulle även vara skoj att köra på en hoj avsedd för utförskörning. Vet att man kan låna en på söndagar när dom har igång liften, får se om jag hinner ut nu på söndag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift