Har skoj

En sak jag brukar vara dålig på är att njuta av cyklingen, men just nu gör jag precis det. Är sjukt roligt att cykla efter stigarna just nu, borde ju kanske fokusera på Cx träning.. Men Mtb är just nu så skoj, har helt enkelt kört för lite ute i skogarna i sommar. Så pga skadan är man nu istället väldigt sugen på att cykla, så då passar jag på. Idag är det barnkalas här hemma, men efter det hoppas jag orka träna. Planen var ju cx träning.. Men har omplanerat :-) Så ska ut till min XCO bana och testaköra den, funkar den bra och det inte snöar nästa helg tänkte jag då kanske köra ett litet lokalt race. Bara dra ihop alla som vill cykla en stund här och köra några varv, så man får lite feedback på banan och se om man nästa år kan köra ett lite mer organiserat race.
Men idag testa själv så att allt på den funkar, var ju nått år sen man körde där och har gjort vissa ändringar också. Så måste kolla att det går köra...

Förövrigt var det en dålig bendag igår, var stel och öm. Dessa dagar blir färre men fortfarande har jag dom, blir skönt när dom är helt utraderade...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack