För dålig..

Går inte alls som jag vill just nu, skulle kunna skylla på massor av saker att det gick dom det gick i söndags. Men är man inte smart nog att ligga där framme vid första stigen får man skylla sig själv, ingår liksom att placera sig!!
Pollenskiten får jag leva med och bara acceptera, mekaniskt strul är ofta mitt eget fel när man inte haft tid att dubbelkolla allt..
Hjälpa och coacha sonen innan min start är också något jag väljer själv, och dessutom vill göra!
Fixar jag inte allt detta så är jag helt enkelt för dålig, och är bara att acceptera det då.
Jag vet dock att jag kan bättre än så här, men måste visa det också!! Så bara att bli förbannad och se till att göra nått vettigt..

Christoffer var ju med till Falun också, och det var ju skitskoj! Var en tuff bana för honom, men han fixade det! Så grymt stolt över honom, bara synd att jag inte fick se honom gå i mål! Det var nog enda missen jag kan komma på under detta kanon arrangemang som långa Lugnet är, var lite tätt mellan barn och våran klass.. Då jag var tvungen att starta innan dom kom i mål, så fick inte vara med och ta emot honom..
Men gick bra ändå och sen hjälpte han mig med lagningen på ett föredömligt sätt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack