Paus..

Haft en liten paus med bloggen, är grymt mkt som händer just nu och jag hinner inte riktigt med allt.. Men nu ska jag försöka blogga igen, tävlingar drar ju igång nu och då blir det enklare att skriva lite mer.

Haft en period där träningen gått rätt segt, inte haft trycket i benen. Tror att det varit planerat från coachen, men man blir lite orolig när det är så. Speciellt som det varit mkt annat också, så man blir orolig att det är för mkt. Men försöker sova lite mer och äta ordentligt, så man orkar..
Igår kändes det bättre igen och nu hoppas jag det lossnar lite och trycket kommer tillbaka. För på lördag kommer det verkligen behövas i Lidingö, blir premiär både för loppet och tävlingar detta år för mig. Även premiär att köra på barmark.. Så kommer bli lite speciellt för min del, men det är bara att gasa och se till att ge allt. Resultaten får komma senare på säsongen och detta blir mer en avstämning på vad som återstår att göra i träningsväg 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack