Supervecka

Haft en grymt bra träningsvecka, benen har orkat hur mkt som helst känns det som. Har fått stressa en del för att hinna träna men det har varit värt det, får ett lugn och mkt bättre ork av träningen.
Efter Lidingö var det tungt och mkt funderingar kring vad som var fel, nu tror jag mig veta. Är ju svårt att göra nått åt pollen men bara vetskapen gör mig lite lugnare, pollensäsongen är ju kortare än cykelsäsongen ☺️
Så bara mata på!!

Passen denna vecka har varit grymma, så formen finns där. Testade i fredags formen lite med ett MAF test inte över 147 i puls fick jag gå, så väl inom den gräns jag har för distans. Så då kan man ju göra detta på distanspass, kunde ligga kring 300w i 70min. Det är riktigt bra för att vara mig!! Kan ju tillägga att jag i Lidingö låg över 130 i puls på 170w...
Körde även förra helgen ett TT mot mig själv, på 90 min hade jag 70w högre i snitt än på Lidingö MTB och med lägre snittpuls... Jaha bara hoppas pollenbromsen inte ligger på i Falun om en vecka!

Idag ska jag ut och köra 2*20 med en liten specialare som avslutning, kommer bli jobbigt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack