Försöka nöja sig..

Ibland måste jag verkligen skärpa mig och inse att jag bara är en glad amatör, jag vill lite väl mkt och blir därför missnöjd när jag inte hinner det jag vill. Har ju denna vinter lyckats höja träningsmängden rätt mkt och det är ju bra, men just nu är det riktigt jävla mkt att göra hela tiden. Då måste jag kunna nöja mig med den träning som blir gjord och att jag bara försöker, men istället känner jag mig missnöjd med att inte hinna det jag vill.
Så dags att skärpa till sig nu, jag är inget proffs som kan träna som jag vill.. Utan får fan se till att dom timmar jag får in gör mig nöjd, intala mig att jag gör vad jag kan och att det är gott nog.

Igår blev det iallafall ett bra pass med 2x20 min ute på stigar och grusvägar, så var då nöjd igår. Idag kommer jag inte hinna med det som är planerat... Så får nu träna på att känna mig nöjd ändå..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack