Fint som snus..

Blev ju nästan snuskigt likt planen igår... Tog mig ut exakt 21.00 till garaget värmde 5 min, sen var det bara att börja ta i. Tog väl dock i lite väl mkt i början dom första 10 interv låg mellan 450-460W, interv 11-15 mellan 440-450W och dom 5 sista var det ren överlevnad kring 330W. Så det blev bara 20st men dom satt där dom skulle för jag blev riktigt flåsig:-)
Vad som ska köras idag har jag inte riktigt bestämmt mig för än, men det är ju bara att välja och vraka ur passen som ska köras i veckan. Lär dock bli nått Vo2-pass så här i början av veckan då benen fortfarande är fräscha..

Försöker få ihop nått typ av tävlingprogram för sommaren, det är dock ett jävla pusslande... Som det ser ut just nu blir det nog inte debut förrens det är dax för Borlänge. Gillar Södertälje banorna bra, men det verkar bara vara en tävlingsdag.. Sen jobbar även min sambo den helgen vilket krånglar till lite mer. Jaja den som lever får se hur det blir:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift