Vilolördag

Eftersom det är en vilovecka på träning på träningsfronten så blev det igår en vilodag med gott samvete. Den övriga träningen den här veckan har inte heller varit så tuff, har kört 2pass med 8or men bara då tre stycken per pass. Så det måste väl nästan räknas som återhämtningspass;-) 60/30 passet är ju jobbigt men då man bara kör 10st så sliter det inte så mkt.
Ikväll hadde jag tänkt mig ut och cykla men jag får hoppas på att stormen avtar innan dess... Annars blir det nått skoj på monarken...

Är just nu i behov av en mental boost för att orka med allt, kanske skulle man skapa nån målbild att ta fram dom där tunga dagarna... Eller så ställer man en godispåse framför monarken och om jag lyckas cykla fram till den så får jag äta upp den, då jävlar blev det nog wattrekord:-)
Går faktiskt omkring och funderar på att sluta äta godis, men det skulle nog aldrig funka.. Enda fördelen med att sluta skulle väl vara att man då fick plats för lite mer glass:-)

Satt och kollade lite gammla bilder igår också, så jag får väl bjuda på en av dom.. Tror det var 2005 och jag sitter nere på Östermalms IP, har just gått imål på min andra och sista Marathon.... Kanske var det här jag bestämmde mig för att börja cykla istället:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift