Väntans tider..

Snart ska ju min nya hoj komma:-) Så nu vankar man på här hemma å väntar, har full förstållse för hur barnen är dagarna innan julafton... Dessutom verkar det bli lite mildare väder till nästa vecka, så kanske kan man cykla lite ute då:-)
Sen har även Merida sitt Presscamp på Mallis nu i slutet av veckan, ska bli spännande att se om det kommer nått nytt där.

Min egen träning går som planerat, hoppade över ett pass förra veckan men det var nog bara av godo! Hadde lite dåligt med tid och motivation för gårdagens kvällspass, men kännde mig nästan tvungen att köra nått så det blev 60/30*10. Bra tryck genom alla intervaller, låg mellan 430-450W. Efter 2 min vila drog jag av en 8 bara för att jag kännde mig lite för pigg:-) Den landa väl på ca 350W, så det blev ett bra snabbt pass:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack