1000

1000 är dagens mål, ska samla lite tuffa höjdmeter idag har jag tänkt. Men vädret ser inte ut att vara på min sida, regn och blåst... Fast det är ju bara fostrande säger dom som vet, så det är väl bara att köra. Hoppas kunna ta mig ut mitt i dagen nån gång, men mina planer brukar sällan hålla...

Igår var det en mkt lätt timme med rull som blev träningen, alltså inte så mkt att skryta om.
Är nu inne i period då jag är väldigt trött, måste bli bättre på att gå isäng på kvällarna!!
Var igår även ute och tittade på alla raggarbilar som är i stan med barnen, är nått som kallas för motorveckan här i stan just nu. Det är en jäkla massa folk i stan nu, går knappt att parkera i lycksele. Det är man inte van vid här direkt... men det är ju positivt för Lycksele som stad och för alla som gillar bilar..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift